SearchSearch 

YAY i got a new sig

rateing
1
30%
 30%  [ 3 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
3
30%
 30%  [ 3 ]
4
20%
 20%  [ 2 ]
5
20%
 20%  [ 2 ]
     
Total Votes : 10
    
Pro Member First Officer
Alec Stelloh (Thunderbirdman2) First Officer

how much you like it

8 Responses

Pro Member Trainee
mikecurrie Trainee

is it:
1-Bad
5-Good

1-Good
5-Bad???

Pro Member Chief Captain
Jonathan (99jolegg) Chief Captain

Its a nice signature 😉

Pro Member Chief Captain
Greekman72 Chief Captain

If you like it its OK...No need for confirmations my friend 😀 ...But anyway its a nice one. 😉

Pro Member Chief Captain
CrashGordon Chief Captain

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Yummy Bunny. No more Bunny.

😂

Pro Member Chief Captain
Jonathan (99jolegg) Chief Captain

CrashGordon wrote:

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Yummy Bunny. No more Bunny.

😂

ROFL

👍

Pro Member Chief Captain
Solotwo Chief Captain

CrashGordon wrote:

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Yummy Bunny. No more Bunny.

😂

Hahahaha, that was random. 🙂

Btw thunder, if you ever need a sig, or if anyone ever needs a sig, and wants one kinda like mine just lemme know.

Pro Member First Officer
Alec Stelloh (Thunderbirdman2) First Officer

CrashGordon wrote:
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Yummy Bunny. No more Bunny.

lol umm 5 as in the best 1 as in the least but yeah who cares

Pro Member Chief Captain
Tailhook Chief Captain

You deserve a 10 out of 10 for being considerate enough to keep your new signature to a manageable size.

Nice aircraft, nice signature Clap

Sadly, I could only give you 5 Dont Know

All times are GMT Page 1 of 1

Related Questions