FSX Steam Mes scènes aéroport ne s'affichent pas? Windows 11

acupulata Guest

Bonjour à tous!
depuis quelques jours, au lancement de FSX Steam, mes scènes d'aéroport ne s'affichent pas. les paysages (Mesh, photorealiste,..) sont présents mais les batiments sont plats. Voir la photo.https://nsm09.casimages.com/img/2024/05 ... 405903.jpg
J'ai tout désinstallé , nettoyé bles répertoires passé l'anti virus,.. Réinstallé Steam, puis FSX, ajouté les scènes add-ons,...etc le problème persiste.
J'ai examiné le fichier scenery.cfg, il parait normal conforme à la bibliothèque des scènes.
Que faire avez vous une idée?
merci de me proposer une ou des solutions!
Amicalement
jacques
 

Still does not answer your question? Ask a new question!

If the question and answers provided above do not answer your specific question - why not ask a new question of your own? Our community and flight simulator experts will provided a dedicated and unique answer to your flight sim question. And, you don't even need to register to post your question!

Ask New Question...

Search

Search our questions and answers...

Be sure to search for your question from existing posted questions before asking a new question as your question may already exist from another user. If you're sure your question is unique and hasn't been asked before, consider asking a new question.

Related Questions

Flight Sim Questions that are closely related to this...